sobota, 12 marca 2011

~Comptines d'un autre été~

I totally hate this transitory weather. It`s not a winter, yet still not a spring. Sad thing is that here, in UK, the whole year looks like a one big transition. It seems like I`ll be playing with this coat a lot longer than I supposed. Not that I`m complaining - I really love it!

I`ve this song on my mind...It`s like my memory-evoker - it lets me relive old good days that passed. I remember I used to play this on the piano. With Veronique. On and on. It was like there was no world besides that. It`s sad when people who used to be so closed can become so distant in the present.



Wearing: camel coat - Asos, beige oversized cardigan- Dorothy Perkins (size 42), pastel pink tunic - H&M, leggings - H&M, studded boots - Blowfish, bag - some Italian shop in Poland, cross necklace - Pimkie + Stradivarius

16 komentarzy:

  1. Ta piosenka jest cudowna, lekka jak piórko i kojarzy mi się właśnie z Paryżem- nie wiem skąd mój facet ją wytrzasną, ale umieścił ją z filmiku z naszych paryskich wakacji. Budzi we mnie miłe skojarzenia :)
    A kardigan wygląda bardzo fajnie, mimo,z e oversize!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. od razu poznałam, że asos- śliczny płaszczyk i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. agacior89 piosenka pochodzi z filmu "Amelia" - jesli go nie widzialas to koniecznie zobacz!:) Jeden z najpiekniejszych filmow jakie widzialam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się kolory i płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestes sliczna, no i set tez fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten płaszcz ma fenomenalne ramiona.
    Przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszczyk -choć jak dla mnie kompletnie niepraktyczny (poprzez brak rękawów) jest absolutnie cudny i pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty nie bardzo mi się podobają, ale cała reszta na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. RabbitHole: płaszczyk ma wełniane brązowe rękawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. These pictures are lovely! I love your style and Amelie is a lovely film!

    The Flower Girl

    thebohemiangoods.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. płaszcz jest niesamowity, pięknie na Tobie wygląda :) super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny płaszczyk ;)

    Piosenka którą zamieściłaś jest jedną z ulubionych piosenek mojego chłopca, mam z nią związane bardzo miłe wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zjawiskowe zdjęcia i stylizacja. masz bardzo fajnego bloga. często tu zaglądam

    pozdrawiam
    http://whatthefaaak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń