poniedziałek, 14 lutego 2011

Prośba + Valentines Inspirations

 
 
 
 
Source: Fashion Gone Rouge.


Prośba

Jak już wiecie jestem w trakcie pisania mojej pracy licencjackiej i potrzebuję kilkudziesięciu dziewczyn, które byłyby chętne na wzięcie udziału w badaniu. Badanie polega na przeczytaniu magazynu modowego Dilemmas Magazine, a następnie wypełnieniu ankiety, która zajmie wam około 10 minut. Zależałoby mi żebyś odesłała ankietę, w miarę możliwości, jak najszybciej (powiedzmy do wtorkowego wieczoru).



Byłabym ogromnie wdzięczna za każdą pomoc – terminy gonią mnie okrutnie, a bez tych danych nie jestem w stanie ruszyć dalej:)

Jeśli jesteś zainteresowana podaj mi swojego maila a wyślę więcej konkretnych informacji + wersje magazynu potrzebną do badania;) Jeśli nie chcesz podawać maila w komentarzu, wyślij mi wiadomość na nataliescloset@wp.pl że jesteś chętna na wzięcie udziału w badaniu.


Z góry dziękuję za pomoc
Natalia

9 komentarzy:

  1. chętnie pomogę :P
    gazeta
    plamka288@wp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, to ja też, wolę Dilemmas, beyondtheindigo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie pomogę. oglądałam każdy odcinek seksu w wielkim mieście, ale mogę obejrzeć jeden jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. renia1490@gmail.com
    tez chetnie pomoge;)
    a co do ciuchow w mojej szafie.. :) niektorych jest mi szkoda sie pozbyc ;) ale przydalaby sie kasa, zeby odswiezyc na wiosne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jutro mam wolne wiec nad tym siade ;) dzisiaj niestety nie mialam czasu.. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. those pictures of coco rocha are maaaaarvelous !

    OdpowiedzUsuń